søndag 17. juni 2012

Da var prosjektet i gang!

Jeg har begynt å legge ut lapper, og jeg må si at det er veldig spennende! Om dette ikke slår an, og det bare blir mine lapper rundt om, så får jeg mye igjen for dette uansett :) Det var godt for meg å skrive lappene (lappenes budskap er jo like mye til meg selv som andre, så god selvterapi!), utrolig morsomt å henge dem opp og etterpå har jeg hatt en ordentlig deilig følelse i magen ved tanken på de mulige smilene som lappene skaper.
Så jeg pøser på, og håper dette sprer seg som ild i tørt gress. Tenk, om bare én person ser lappen du har laget, så er det jo faktisk ikke dårlig bare det. Den personen har kanskje fått en bedre dag bare på grunn av den? Kom igjen, folkens!

Her er tre av mine seks første lapper (jeg glemte å ta bilde av 1, og jeg har jo et lite håp om at noen finner dem og sender bilde av lappene mine, og da er det jo dumt om jeg har vist alle :).


Denne lappen har jeg hengt opp på et tre langs en populær tursti i nærområdet mitt. Kjekt å kunne henge opp lapper OG få en fin tur ut av det!


Dette hjertet ble plassert på et bussete tidlig en lørdagskveld - klar for å muntre opp folk i finstasen på vei til fest :)


En plakat med bussruter i et busstopp ble pyntet opp med denne lappen.


Så da er jeg altså i gang, med post-it lapper og tusj i vesken :)

DU ER VERDIFULL!







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar