fredag 19. juli 2013

Flere godmeldinger har kommet i verdifull-innboksen

Da var det en stund siden sist, gitt. Livet ble plutselig litt hektisk, og jeg har vurdert å bare legge prosjekt verdifull på is eller i arkivet. Likevel velger jeg å huske på at hver lapp teller, så da får det heller bli laget lapper når det er mulig og jeg har tid, om det så blir litt i rykk og napp. Nå finnes det tid til å følge opp prosjektet, så da gjør jeg det :)

Det har kommet flere koselige meldinger i innboksen siden sist, og de må deles. Så utrolig kjekt at lappene gleder, oppmuntrer og lyser opp når det trengs!

Den ene meldingen som har kommet er fra Justyna:

"Jeg har vært på jakt etter arbeid i mange måneder. Til ingen nytte, ingen respons. Fortsatt arbeidsledig og jeg føler meg veldig verdiløs. .. Jeg var så trist at jeg gikk  alene på en tursti i retning av Ulriken å bli trøstet av naturen. Underveis fant jeg et stykke papir festet til treet. Jeg virkelig trengte noe sånt som dette......

"Ingen er akkurat som DU :) Du er fantastisk!"
 Tusen takk for det !"


Takk for meldingen, Justyna. Håper alt har ordnet seg for deg nå!

En annen melding kommer fra en som fant en lapp på torgallmenningen i Bergen som så slik ut:



"Da jeg sto og ventet på en venn av meg i sentrum i sommer, begynte jeg å tenke på hvor anderledes jeg var fra alle andre. Da begynte det plutselig å blåse, og denne lappen landet forran føttene mine. Jeg leste den og smilte. Den gjorde dagen mye bedre :)"

Så kjekt at lappen fant den akkurat når du trengte den. Meldingen din fikk meg virkelig til å smile :)

To andre har funnet sammen lappen som hang på vei opp en velbrukt tursti:



"I dag hang det en ny lapp ved skiltene som viser veien opp turstien i Hagavik hvor vi går hver søndag!" <3

"I desember fant jeg denne lappen på Os, Hagavik, på tur opp mot Hovland:D Med min lille familie på tur, på en nydelig vinterdag, desember 2012 :O) Vi skulle ake, fin dag:D Og man må jo smile litt ekstra når man finner slike hyggelige lapper! Jeg tok ett bilde og lot lappen henge;) Artig prosjekt:D Håper det vil holdes liv i ett slikt prosjekt, det er jo bare koselig!"

En siste melding kom fra Benedikte:

Denne fant jeg på vei opp på ulriken idag. stod så fint i snøen oppå benken like oppenfor Montana.
Veldig veldig kjekt å finne :o)
Syntes dette prosketet er et fantastisk hjertevarmt og fint iniativ.
Takk til deg som startet dette :o)


Tusen, tusen takk for fine tilbakemeldinger. Kjekt at lappene fikk dere til å smile litt ekstra i det kalde vinterværet :)

Da skal det lages lapper!


DU ER VERDIFULL!

2 kommentarer:

  1. Hei! Flott prosjekt du har startet, håper du har tid til å holde på med det videre - i stor eller liten skala. Ei venninne fant en lapp på tur i dag og delte bildet på Facebook. :)

    SvarSlett
  2. Hei :-)

    I dag "Googlet" jeg verdifull, og så bildet:
    Det som gjør deg annerledes...
    Gjør deg VAKKER

    TAKK! Det passet veldig bra med VERDIFULL.
    Fint å komme til denne bloggen i dag.
    DU ER VERDIFULL!
    :-)

    For over et år siden "googlet" jeg "verdifull",
    fordi jeg manglet følelsen av å være verdifull.
    Da fant jeg dette diktet:

    http://lillegrete.blogspot.no/2006/03/du-er-verdifull.html

    Det "virket".

    Hilsen MinsteBror

    SvarSlett