mandag 30. juli 2012

Feriens lapper del 2

Enda litt til ferie-lapper. Lappefantomet har hengt opp lapper langs land og strand med et stort lurt smil og munnen :)



Bybanelapp - litt funderinger en tidlig morgen


Hurtigruten


Ferge her...


og ferge der :)


En fotballbane der det var fotballskole ble prydet med denne


Den over og den under hang jeg opp på et toalett i en lekepark. Litt gode ord til slitne foreldre? ;)





Torgallmenning-benk


Man får se det positive i det meste, til og med Bergensværet ;)


Denne lappen trengte jeg personlig mest. Jeg hang den opp i omkledningsrommet i en lekepark før jeg skulle sprade avgårde i badetøy bort til bassenget. Trengte litt ekstra guts og gode tanker da, for jeg liker ikke bikini! Den hjalp :)

Yes, dett var dett. Årets ferielapper!

DU ER VERDIFULL!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar