torsdag 8. november 2012

Kjøpesenter - kampanje :)

Selv om det ikke har dukket opp noen bilder av lapper her inne siden ferien, så betyr det ikke at Bergen by (og også Oslo på en svipptur) har blitt overøst med lapper etter beste evne. Vesken min har alltid en blokk post-it lapper og en penn, samt noen ferdige lapper i kalenderboken min, klare til bruk. Her er bilder av noen av lappene. Det blir som regel bare de lappene som blir hengt opp i avlukker jeg kan ta bilder av, men en liten smakebit er alltid kjekt :)

Disse lappene kommer fra "kjøpesenter-kampanjen" min. Av egen erfaring vet jeg at det ikke alltid er like enkelt å prøve klær, så jeg hang opp lapper på prøverom i ulike butikker, på kjøpesentertoalett og rundt omkring i butikkene i håp om å gjøre prøvingen til en lek :)












Forhåpentligvis klarte de å få mang en flott frøken til å føle seg strålende :)

DU ER VERDIFULL! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar