søndag 1. juli 2012

Prosjekt verdifull har fått enda en koselig mail

"Jeg ble stoppet opp i dag av en "verdifull"-lapp på Galleriet i Bergen, en liten oppmuntring for dagen som gjorde meg glad og det er utrolig hvordan en enkel lapp kan gjøre så store forskjeller på en dag! jeg sjekket ut bloggen og etter å ha lest innleggene og målet, må jeg si at dette er et kjempebra prosjekt! Det er ikke alltid at en lapp kan forandre dagen på enkelte personer, så dette her må man jo bare fortsette å spre ut! Det er utrolig at det er ingen som har kommet på dette før, men bedre sent enn aldri :) STÅ PÅ!!   - Esther "

Tusen takk for koselig tilbakemelding, Esther!

Nå krysser jeg fingrene for at det snart kan komme et innlegg med lapper fra andre enn meg. Sikkert ikke lenge nå. 
Bli med å spre glede og oppmuntring, folkens, en lapp av gangen :)

OG HUSK - DU ER VERDIFULL!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar