søndag 1. juli 2012

En tur rundt på Haukeland sykehus

I forrige innlegg la jeg med mailen fra en jente som hadde funnet en lapp på seksjon for spiseforstyrrelser. Dette var en av plassene jeg var innom på min sykehus-lappehenging, og her kommer jeg tilbake. I bunnen av enhver spiseforstyrrelse ligger det en overopptatthet av kropp, mat, vekt, et negativt selvbilde og fantastisk mye selvkritikk. Er det en plass med mennesker som trenger noen gode ord og påminnelse om hvor flotte og verdifulle de er, så er det her.



Her er lappen som "jente 19 år" fant. Den hengte jeg opp på toalettet på seksjonen. Virkelig poetisk, hva? ;) 


Denne plasserte jeg i et blad på venterommet


Videre gikk turen til blodbanken :)


Og dopause måtte til, så her ble det en lapp på toalettet i lobbyen på sykehuset også!

Dett var dett for denne gang!

DU ER VERDIFULL! 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar