tirsdag 26. juni 2012

Juuuuhuuu! Prosjekt Verdifull har fått mail!

Ikke bare 1, ikke 2, men... 3 hele mail!! :) JA!! Vi er i gang!

Tre flotte damer har sett lapper og sendt mail.

Her er meldingen fra prosjekt verdifulls aller første mail fra Tone:


"Fant denne på min vei i kveld, på en impulsiv kveldstur.... 
etter at dagens vedvarende hodepine endelig hadde letnet litt....
Lappen fikk meg til å smile, og gav en finfin start på turen ;-)
GENIALT PROSJEKT! Stå på ;-)"


Denne kom fra en som heter Regine. Hun skriver: 

"Se hva jeg fant ved den blå steinen i byn :) jeg ble nysgjerrig og ikke minst glad. En liten oppmuntring i hverdagen! Så da måtte jeg tilslutt sjekke ut bloggen og jeg ble imponert over prosjektet ditt!! Lykke til videre!!"


Den siste mailen kom fra en jente på 19, og hun skrev dette:
"Hei :) Jeg så en lapp på toalettet til seksjon for spiseforstyrrelser for noen dager siden :) På lappen sto det: Roser er røde/ Fioler er blå/ Du er nydelig, søt, verdifull, spesiell, god, flink/ Så det så!.
Kjempe bra prosjekt :)"

TUSEN TAKK FOR RESPONS! Så bra at dere liker prosjektet, og at lappene har fått dere til å smile :)

Jeg har utfordret disse, og oppfordrer alle andre, til å prøve å henge opp en lapp. Jeg rekker bare så langt, og de smilene som kom fra disse lappene hos disse damene, ønsker jeg at folk laaaaangt utenfor mine nærområderogså skal få. Prosjektet sprer seg via dere. Dere som bor andre plasser enn meg. Dere som tar andre busser enn meg. Dere som handler på andre butikker enn meg. Dere som går på tur andre plasser enn meg. Dere som kanskje ikke bor i Bergen og kan henge lapper andre plasser i Norge. Alt avhenger av dere, og jeg tror dette kan bli noe UTROLIG bra! Jeg vil at dette ikke skal bli min "baby", men noe som tilhører oss alle. De som har fått mail tilbake merker at jeg signerer med prosjekt-verdifull redaktøren. Det er nemlig det jeg vil være. Bare den som publiserer alle deres flotte lapper :)

Jeg fortsetter å henge opp lapper, jeg, og håper dere også tør.
Kom igjen, så sprer vi smil!

Ooooog... DU ER VERDIFULL! :)





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar